Subscribe

RSS Feed (xml)



Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Khamis, 12 September 2013

Maixara ( Vitamin C + Gluthation + Kollagen)- agen diperlukan

 
 
 

Harga Sebelum promosi RM 125 

Sekarang RM70.00 sahaja

Tawaran sehingga habis stok..

 

MAIXARA C-SENTIAL (Kollagen + Vit C + Gluthation)

60 TABLETS utk 2 bulan.


BERMINAT SMS 019-3116872
NAK HARGA BORONG PUN BOLEH

MAIXARA C-SENTIAL (VITAMIN C + COLLAGEN + GLUTATHION 10,000MG) kesan cepat.. harga berbaloi.. rugi tak cuba..

Hanya sebiji sehari untuk kesan berganda, tapi harga mampu milik yang berbaloi2..

Produk keluaran bumiputera..

Menariknya, ia boleh ditelan atau dikunyah dengan perasa strawberi.. :) Serlahkan keserian dan kecantikan anda dengan cara yang mudah dan menjimatkan..

KENAPA MAIXARA C SENTIAL MENGGUNAKAN KOLAGEN DARIPADA IKAN ?
Kajian menunjukkan bahawa struktur kolagen ikan lebih mirip dengan kolagen manusia dan molekulnya yang lebih kecil amat mudah diserap oleh tubuh, seterusnya membentuk semula kolagen yang kian susut pada bahagian kulit, tulang, sendi dan lain-lain bahagian badan.

Kajian klinikal awal juga menunjukkan pengambilan kolagen ikan pada sukatan yang betul selama 66 hari berturut-turut, mampu memperbaiki penuaan kulit sebanyak 80%

KEISTIMEWAAN MAIXARA C-SENTIAL :
- Berkesan mencerahkan kulit wajah dan badan secara sekata, licin, gebu dan berseri.
- Mengekalkan kelembapan kulit, menghilangkan bintik2 hitam, memudarkan jeragat dan lingkaran gelap di bawah mata.
- Merawat penyakit kulit seperti bisul, ekzema, dermatitis, juga batuk serta demam selesema.
- Membasmi bakteria jerawat dan merawat parut.
- Anti penuaan dan antioksidan yang tinggi.
- Membantu mengurangkan masalah sinus / resdung dan alahan.
- Diperlukan untuk pertumbuhan dan pembaikan tisu, fungsi kelenjar adrenal, dan juga mengekalkan kesihatan gusi & gigi.
- Diperlukan untuk metabolisme asid folik dan vitamin lain.

10 SEBAB MENGAPA ANDA PERLU MEMILIH MAIXARA C-SENTIAL :
- 2x lebih kuantiti dari biasa iaitu 60 tablet
- 2x lebih kandungan mg dari biasa iaitu 10,000mg
- Boleh dimakan oleh lelaki mahupun perempuan
- Kesan seawal 2-5 hari sahaja
-Tablet boleh dikunyah seperti gula - gula
- Rasa tablet yang sangat sedap
- 1 kotak tahan untuk 2 bulan untuk jimat atau 1 bulan untuk kesan cepat
- Boleh dimakan sewaktu datang haid atau ibu sedang menyusu badan
- Tiada kesan sampingan kerana 100% adalah daripada ekstrak buah- buahan
- Buatan tempatan, Halal dan dijamin selamat!

SETIAP TABLET MAIXARA C-SENTIAL 10,000MG MENGANDUNGI :
1) Vitamin C (1,000mg)
2) Collagen (4,000mg)
3) Glutathione (3,000mg)
4) Ekstrak Strawberry (2,000mg)

FAKTA PRODUK MAIXARA C-SENTIAL :
1) Produk keluaran Bumiputera Islam
2) Halal & Selamat
3) Tidak mengandungi Gelatin
4) Selamat untuk wanita mengandung dan menyusu badan
5) Pengilang berstatus GMP
6) Sesuai untuk lelaki dan wanita
7) Kolagen dari ikan tilapia - mereka yang alah kolagen marin / seafood boleh amalkan
8) Terbukti berkesan!

CARA PENGAMBILAN MAIXARA C-SENTIAL :
- 1 tablet selepas makan malam setiap hari (jangan ambil terlalu lewat atau selepas pukul 11 malam)
- Boleh diambil maksima 2 tablet
- Minum air putih yang banyak sepanjang hari

sila SMS maixara ke 019-3116872 utk pembelian segera !

Testimoni Maixara

 
 
 
 
 
 
 
 
SMS / wassup maixara murah ke 019 3116872


 

Selasa, 5 Mac 2013

Sauna Pants FIR

 

SAUNA PANTS FIR
RM 120  ----> RM 99 (jimat RM 21)
pos percuma SEM

PRODUK TERLARIS DI PASARAN!! BERITA BAIK UNTUK ANDA..ATAS PERMINTAAN KAMI TAMPILKAN SAUNA PANTS FIR REKAAN EXCLUSIVE..SAIZ DARI S HINGGA XXL..

S/M –pinggang 28-32 inci / peha –hingga 22 inci/ punggung hingga 39 inci
L- Pinggang 36-38 inci / peha-hingga 26 inci / punggung hingga 44 inci
XL- Pinggang 40 inci / peha –hingga 29 inci/ punggung hingga 46 inci
XXL-pinggang 42 inci /peha hingga 31 inci/ punggung hingga 48 inci

Kelebihan Sauna Pants FIR

1. Menggantikan tungku..fungsi sama saja..ia untuk mengecutkan rahim(bagi yang sedang berpantang), dan mengecilkan peha dan fitkan semula bahagian peha yang gelebeh(selepas bersalin)..juga sesuai untuk lelaki..
2. Tidak gunakan elektrik atau bateri(kena caj)..Sarungkan saja sauna pants fir (pastikan pakai legging atau panties) dan ia makin panas..pakai hingga tak tahan rasa panas dan bukak kan..boleh pakai 2 kali sehari..ikut kemampuan diri.

3. Polka Dot FIR ialah yang terbaik, ia akan cepat bertindak balas dengan suhu badan manusia dan menghasilkan haba yang sangat baik untuk melancarkan peredaran darah, mengecilkan semula peha dan perut.


4. Seluar Neoprene memerangkap haba akan buatkan kesan lebih maksimum utk pembakaran lemak.

SMS utk order
SPF ke 019-3116872

 
 

Ahad, 24 Februari 2013

Rumpai Laut Gred AA (kuning) dan AAA ( ungu) murah

Rumpai Laut Gred AA ( kuning) dan Gred AAA Ungu  harga borong murah
 
 
 



Add caption


 
 Kebaikan Pure Marine Collagen:

Nilai2 nutrisi kolagen ni 10x ganda lebih tinggi dari sirip ikan yu (satu mangkuk kecil RM 300)

Khasiatnya sama dengan sarang burung layang2 (RM 400 hingga ribuan ringgit)

24% kolagen ni bersamaan 2 keping sarang burung layang2

Kalsium 37 yang lebih tinggi daripada hati ikan PH bernilai 7.6

KAEDAH PENYEDIAAN


Cara Penggunaan :

1. Basuh kolagen mentah, ramas2 seperti basuh beras 5-6 kali

2. Rendam kolagen mentah yang telah dibasuh semalaman

3. Buang air rendaman tadi dan basuh sekali lagi 5-6 kali; toskan

4. Campur dengan 2.5 liter air kosong ke dalam periuk untuk direbus

5. Selepas mendidih biarkan ia sejuk sebelum diletakkan ke dalam bekas dan disimpan dalam peti ais (stok untuk 4 minggu) – simpan segumpal kolagen mentah yang telah direbus tadi (seperti agar2) dalam bekas bertutup ke dalam peti ais untuk dijadikan masker


Cara Pengambilan :


1. Waktu terbaik ambil semasa perut kosong (selepas bangun tidur – sebelum sarapan & sebelum masuk tidur)

2. Ambil air rebusan kolagen dari peti ais (akan jadi seperti jelly), ambil 3 sudu besar dan masukkan ke dalam gelas - boleh juga dicampurkan dengan sunquick/air buah

3. Sebelum minum tu baca Bismillah & Selawat =)


Cara Membuat Masker :


1. Cuci muka 2-3 kali supaya pori2 di muka terbuka luas

2. Sapu rata gumpalan kolagen tadi di muka (sangat bagus dibuat setiap hari)

3. Biarkan lebih kurang 15 minit atau boleh juga dibiarkan semalaman sebelum dicuci


Isnin, 3 Disember 2012

Inchloss Fellina (Borong dan Runcit)

 

1 botol Inchloss RM 75 SEM---à percuma 1 unit tali inci
RM 80 SS
2 botol Inchloss- RM 126 SEMà percuma 2 unit tali inci
RM 130 SS
Promosi sehingga 5/12/12




Risau dengan pengambilan supplement penurunan berat badan yang memudaratkan?
Malas untuk berdiet keterlaluan?
Krim pelangsingan badan sebelum ini berbau serai, halia atau sangat panas??
MEMPERKENALKAN, SEJENIS LOSYEN BADAN YANG UNIK DAN ISTIMEWA!!
INCH LOSS DARI FELINNA BEAUTY..
berharuman persis minyak wangi memukau rasa, memiliki sensasi dingin (tidak terlalu hangat) dan mesra pengguna..
mampu membakar lemak2 berlebihan serta selulit di bahagian badan yang diingini seperti di perut, peha, pinggang dan lengan dengan sapuan mudah tanpa lekitan. Turun 5 KG sebulan tanpa berdiet dan senaman yang meletihkan!!
 
 
APA KEISTIMEWAAN SEHINGGA MENDAPAT SAMBUTAN PALING HANGAT MASAKINI?
-diformulasi dari bahan semulajadi yg selamat utk semua, termasuk wanita hamil (syarat nya jangan sapu pada perut dan belakang pinggang),  untuk ibu menyusu atau mereka yang gastrik.
-dibacakan 30 juzuk al-quran di maahad tahfiz Bukit Mertajam, P.Pinang... Semoga lebih dirahmati dan memberi kesan sebagaimana diingini pengguna..(Jd jangan langkah ya, simpan di tempat yang sepatutnya.)
-yang sedang makan pil kurus atau dalam rawatan kurus pun boleh guna untuk menambahkan kecepatan proses pembakaran lemak.
-selain menghilangkan lemak2 berlebihan dan selulit, ia juga memperbaiki/merawat tekstur kulit badan agar lebih sihat, anjal, berseri serta memberikan wangian semulajadi.
-boleh disapu pada pipi dan dagu (sapuan nipis) untuk menjadikan dagu lebih runcing dan menghilangkan dagu tembam atau berlipat, kulit leher melendut)
CARA GUNA:
-picit secukupnya dan sapu pada bahagian badan yang memerlukan sambil membuat urutan ringan dengan gerakan membulat (pusingan arah ikut/lawan jam) beberapa kali atau sehingga ia meresap sepenuhnya ke dalam kulit.
-sapu 2x sehari, sebaiknya selepas mandi dan juga malam sebelum tidur.
-boleh digunakan oleh lelaki dan wanita (ibu dalam pantang juga boleh mengamalkannya)
SMS inchloss ke 019-3116872 utk respon segera







Tips kurus laju2 dgn inchloss:
 
Selepas mandi pakai pakai ke seluruh badan.
Setiap kali lepas makan agak2 30mins makanan dah masuk perut terus sapu INCHLOSS di perut, ikut lawan jam,sapu agak2 5min sebab nk bg lemak yg uoll makan tu lagi cepat terbakar.
Rajinkan diri berjalan atau plg mudah pergi window shopping.
Banyak minum air masak.
Selepas mandi malam tu sapu lagi seluruh badan, then malam nak tidur sapu di perut sahaja supaya masa tidur Inchloss boleh bakar lemak. Apabila bangun di waktu pagi mudah untuk membuang AKA lawas pembuangan.
Selamat bagi ibu yang menyusukan baby, mengandung dan kanak-kanak dari 6 tahun ke atas. Tetapi janganlah UOLS sapu kat kanak2 nak suruh kurus tapi kalau batuk ke, boleh guna jadi macam vicks letak di dada @ kat ibu bapa yang lenguh2 badan @ sakit urat. CUBALAH dengan ICHLOSS. X rugi punyer!!!
 
TIPS INCHLOSS UTK RUNCINGKAN MUKA

Tips guna inchloss utk runcingkan muka. Lepas cuci muka keringkan then picit sikit shj ya jgn byk..sapu inchloss start dr double chin putar2 naik ke atas slow2 ambik msa sikit dlm 5 ke 10min utk dia meresap..sapu ke kawasan yg xpuas hati insyaAllah dlm masa 2 ke 3 jam rasa beza tu...tpi trpulang pd org gak yer. Xpayah cuci dah biarkan je dia membakar lemak oke....good luck uolls
 
Testimoni Inchloss Felinna Beauty








 



 


Rabu, 11 April 2012

nak tanya soalan?







Name:




Email Address:




Pembeli serius

Ya

Tidak



Pertanyaan




No Hp: jika anda masukkan saya akan SMS dengan segera







Form provided by Freedback.

Jumaat, 16 Disember 2011

VCO Catalyst (minyak kelapa dara) Produk murah







Harga ke SEM-Pos Percuma
1 botol RM 40
2 botol RM 76

Harga ke Sabah/ Sarawak-Pos Percuma
1 botol RM 44
2 botol RM 80


Apa itu VCO? VCO adalah virgin coconut oil atau minyak kelapa dara dalam bentuk soft gel .Kelebihan VCO atau minyak kelapa dara keluaran Catalyst ialah ianya menggunakan 100% bahan semulajadi bergred A. VCO dalam bentuk softgel mudah di telan..

Fungsi & Khasiat VIRGIN COCONUT OIL (VCO)  Catalyst :

Untuk kegunaan luaran :

1 . Dapat membantu mengurangkan berat badan
2 . Menghasilkan tenaga segera&sentiasa segar
3 . Melembut dan mengurangkan kekeringan dan kekenduran kulit
4 . Sangat bagus untuk masalah jerawat&jeragat serta parut2 lama
5 . Mengatasi masalah kulit berminyak
6 . Mengatasi masalah sakit kulit pada kemaluan(masalah keputihan)
7.  Menganjalkan kulit-waluapun berat badan dah turun, perut x menggelebeh
8.  Melembabkan kulit wajah
9.  Menghilangkan strechmark sebelum/selepas bersalin
10.Mengubati penyakit kulit, cth-ruam lampin utk bayi

Untuk kegunaan dalaman :

1 . Mencegah risiko penyakit jantung&kadar kolestrol yg tinggi
2 . Memperbaiki pencernaan dan penyerapan vitamin dan asid amino
3 . Melegakan pernafasan
4 . Melawaskan pembuangan air besar dan air kecil
5 . Mengurangkan keadaan mudah lapar
6 . Melancarkan kitaran haid, mengatasi masalah senggugut & menyeimbangkan hormon
7 . Sebagai agen pelincir dalam hubungan suami-isteri
8 . Memperbaiki kandungan asid dalam rahim
9 . Mengekalkan kesuburan bagi kaum lelaki/wanita terutamanya yang telah berkahwin
10 . Amat baik bagi mengatasi masalah MONOPOS bagi kaum wanita(memperlambatkan proses)
11.  Mendapatkan berat badan ideal-utk org yang 'kurus' sangat
12.  Menurunkan berat badan
13.  Menyembuhkan penyakit buah pinggang
14.  Selusuh untuk ibu bersalin, minum sepanjang kehamilan
15.  Menyembuhkan penyakit lelah ,asma, kencing manis dan darah tinggi
16.  Menambahkan air susu ibu
17.  Bagus di amalkan untuk ibu mengandung-meningkatkan imunisasi anak selepas di lahirkan
Insyaallah baby tak mudah kena penyakit kuning

Cara pengambilan VCO Softgel :
- 2 kali sehari (1x pagi & 1x malam)
- Juga boleh diambil 2 biji kapsul sekaligus
- Ia dalam bentuk kapsul lembut yg mudah ditelan
- Boleh disapu ke muka 2/3 kali seminggu sebelum tidur
(cucuk kapsul lembut guna jarum)
- Seelok2nya ambil bersama air suam/air kosong

Jika anda konsisten mengambil kapsul ini, insyallah, kesannya akan diperoleh dalam masa yang singkat tetapi ia juga bergantung kepada sistem/hormon individu tersebut. Kesan-kesan sampingan juga adalah berlainan bagi setiap individu mengikut masalah yang dihadapi.


Soalan Lazim VCO Catalyst
1.Berapa harga sebotol VCO Catalyst ni dan berapa lama boleh tahan?

Harga VCO sebotol ialah RM 39.90 utk Semenanjung & RM43.90 utk Sabah & Sarawak.Dalam satu botol ada 60 biji kapsul soft gel (gel lembut) untuk di gunakan selama sebulan.

2. VCO catalyst softgel ni halal ke?

VCO Catalyst ni di kilangkan oleh syarikat Bumiputra iaitu Catalyst Nutraceutical (M) Sdn.Bhd di Malaysia & ia berasaskan bahan semulajadi.Jadi anda tak perlu ragu-ragu.


3. Tak berminyak ke muka kalau sapu VCO catalyst ni?

Ya, muka berminyak, tetapi selepas itu anda akan rasakan kelembutan kulit muka anda selembut kulit bayi .. bestnya..

4. Adakah VCO catalyst ni boleh mengurangkan berat badan? Bertambah kurus ke kalau orang yang dah kurus makan VCO ni?

Tidak sama sekali. Jangan risaulah jika metabolisme dah tinggi tetap takkan kurus lagi. VCO ni hanya akan menaikkan metabolisme yang rendah sahaja.

5. Bagaimana cara nak makan/guna VCO catalyst  ni?

Aturan makan digunakan dengan 2 cara. 2 dalam 1 . Makan atau sapu di muka.

- 2 kali (2 biji kapsul setiap hari) boleh dimakan sebelum @ selepas makan.
- Ia juga boleh diambil 2 biji kapsul sekaligus.
- Seelok-eloknya diambil bersama air suam atau air kosong.

 6.  Lelaki boleh makan VCO Catalyst tak?

Boleh.. Lelaki juga digalakkan makan .

7.  VCO Catalyst ni sesuai untuk semua peringkat umur ke?

 Ya.. kanak-kanak, orang tua, remaja semua boleh makan dan digalakkan makan VCO Catalyst ni.

Testimoni VCO Catalyst
1. Kak Ita
Kak Ita dah guna produk berasaskan minyak kelapa dara ni semenjak mengandungkan anak ke lima.Semasa tu Kak Ita menggunakan minyak kelapa dara jenama XXX, agak berbau skit, susah nak skit nak telan. Sekarang ni minum VCO Catalyst senang skit dalam bentuk softgel, telan je. Semasa mengandungkan anak, Kak Ita minum minyak kelapa dara sebagai selusuh. Mudahnya bersalin sakit tak sampai 2 jam je dah bersalin.Kak Ita amalkan sapu di perut, memejalkan perut. Kakak Kak Ita adalah penggemar produk organik, Kakak Kak Ita selalu masage muka dengan minyak kelapa dara.Kulit muka tegang dan lembap. Kakaknya juga menyapu di perut semasa mengandung dan selepas bersalin. Perutnya cantik macam anak dara!. Tiada kesan strechmark pun!!. Kat tempat kerja Kak Ita, produk ni memang glamour la..ni plak testimoni kawan Kak Ita. Kawan Kak Ita ni dah turun berat badan 5 Kg setelah guna VCO Catalyst ni. Walaupun berat badan turun,perutnya tak menggelebeh malah pejal. Tu yang kawan2 Kak Ita tergila-gilakan produk VCO Catalyst ni. Dah la murah, sangat berkesan pulak tu.



credit to: previous seller



Sabtu, 20 Ogos 2011

Habbatus Sauda Baraka (Borong dan Runcit)

 
 
Sauda Baraka( Habbatus sauda- soft gel)
1 kotak * 24 biji
RM 17 termasuk pos laju ke SEM
RM 20 termasuk pos laju ke SS

3 kotak* 72 biji (utk sebulan)
RM 40 termasuk pos laju ke SEM
RM 45 termasuk pos laju ke SS




Harga borong habbatus sauda baraka yang sangat murah ;)

SABDA RASULULLAH (SAW) :

Dari kitab Ash Shahihain "Gunakanlah Habbatus Sauda’ kerana di dalamnya terdapat sejenis ubat dari segala jenis macam penyakit kecuali As Sam (maut)" (HR.Bukhari, Muslim)

Khasiat Habbatus Sauda

Habbatus sauda digunakan sebagai suplemen/pemakanan tambahan.

Banyak kajian yang telah dilakukan kepada habbatus sauda. Dari penyelidikan dan pengalaman didapati Habbatus Sauda adalah :

KANDUNGAN:

Lebih 100 komponen

Kaya dengan asid lemak tak tepu

35% minyak, 21% protin, 38% karbohidrat.

Lebih dari 50% minyaknya adalah asid lemak penting.

Asid linolik dan asid linolenik gamma membantu membentuk Prostaglandin E1 yang membantu badan untuk menghentikan jangkitan dan menyeimbangkan system imunisasi badan dan meregulasi reaksi alahan.

Asid linolenik gamma juga membantu mengstabilkan membran sel.

Volatile oil Nigellone dan thymochinon yang bertanggungjawab kepada anti histamine, anti oksida, anti jangkitan dan kesan pengembangan saluran pernafasan (broncho dialating effect)

Amalan mengambil habbatus sauda secara berterusan menyebabkan kesihatan yang berpanjangan.

ANTARA KEBAIKANNYA IALAH :

1. MEMBERI TENAGA - keletihan, sakit-sakit badan, mudah mengantuk

2.MENINGKATKAN IMUNISASI – mengelakkan dari jangkitan penyakit, meningkatkan sel pembunuh penyakit, sesuai untuk pengidap AIDS, pesakit kanser, penyakit berkenaan ketahanan badan, membantu melawan penyakit

3. ANTI INFLAMASI – mengurangkan bengkak dan radang, sesuai untuk pesakit asma (radang paru-paru), sakit kulit eczema (radang kulit) dan arthritis (bengkak sendi)

4. SALURAN PERNAFASAN – melegakan saluran pernafasan yang membengkak (lihat Anti Inflamasi),

5. ANTI HISTAMIN – mencegah cetusan histamine (punca alahan) dalam badan, sesuai untuk mereka yang mempunyai alahan kepada makanan (makanan laut dsb) dan debunga, juga asma

6. ANTI BAKTERIA – mengelakkan dari jangkitan E-coli, V cholera dan shigella, mengubati cirit birit, sesuai untuk kesihatan dalam perut dan usus, mengatasi masalah bau mulut, tonsil

7. ANTI ARTHRITIS – lihat Anti Inflamasi( sakit2 sendi)

8. PENYAKIT WANITA – membetulkan putaran haid, memperbanyak air susu ibu, meningkatkan tenaga, meningkatkan kesuburan( susah dapat anak)

9. SALURAN PERKUMUHAN – merawat jangkitan pundi kencing, melawaskan perkumuhan

10. ANTI PARASIT - membunuh cacing dalam perut, juga sesuai untuk kanak-kanak (lebih dari 5 tahun)

11. MENINGKATKAN DAYA INGATAN – mempunyai asid omega 6 dan asid omega 3 yang baik untuk otak dan kecerdasan

12. MERAWAT TENAGA BATIN – impotensi, meningkatkan tenaga seksual (untuk lelaki dan wanita)

13. MENGECUTKAN KETUMBUHAN (ANTI –TUMOR) – sesuai untuk mereka yang mempunyai ketumbuhan, kanser, tumor dan lain-lain.

14. MENGAWAL KOLESTROL DAN KADAR GULA

Seperti suplemen lain, habbatus sauda harus diamalkan secara berterusan dalam kehidupan seharian untuk anda mendapatkan kesan yang optimum.

Testimoni Habbatus Sauda Baraka-

1.Fatimah (ibu saya- admin Tasnim Beauty Shop)
pembuangan air besar lawas, keluar lemak2, badan terasa ringan, sakit sendi di lutut dan kebas2 di kaki pun dah kurang.
update testimoni..
Dah 2 minggu makan Habbatus sauda Baraka ni, berat badan dah turun 3 Kg. Perut terasa lembut, dulu keras je perut tu. Rambut pun dah kurang gugur.

2.Nurul (admin Tasnim Beauty Shop)
Sebelum ni saya tergelincir di tepi mesin basuh, terasa sangat sakit di tulang sendi lutut walaupun telah ke klinik utk dapatkan rawatan  yang guna cream yang sejuk tu. Hampir 6 bulan saya tahan sakit, tak tau nak buat macam mana. Jika saya nak bersukan pun tak boleh nak lompat walaupun sedikit. Setelah saya mengamalkan Habbatus Sauda Baraka ni tak sampai sebulan, sakit lutut saya pun dah hilang sepenuhnya. Sakit kepala pun dah OK, pembuangan air besar pun lawas.
Memang berkesanlah Habbatus Sauda Baraka ni. 


3. Pelanggan mahu nama dirahsiakan
Sebelum amalkan produk ni, bila bangun je lutut saya berbunyi( kriuk),
setelah saya amalkan produk ni, sakit di bahagian lutut dah berkurangan.


Testimoni lain daripada internet..
4. Puan Zurina, Cheras, 34 thn

Saya selalu letih-letih badan terutama selepas bekerja seharian dalam air cond. Ini menyebabkan saya mahu tidur sahaja bila sampai di rumah. Alhamdulillah, sejak mengambil Baraka 2 biji pagi dan 2 biji malam masalah saya sudah tiada. Saya berasa segar dan tidak mudah mengantuk.

 

5.Puan Sal, Melawati, 29 thn

Saya mengalami masalah kitaran haid yang tidak teratur (hampir 2 bulan baru haid). Setelah mengambil habbatus sauda Baraka saya terus datang haid seperti normal (1 bulan sekali). Paling mengejutkan ialah saya juga sentiasa 'bersemangat' untuk bersama dengan suami. Kini suami saya juga mengamalkannya.

 

6.En Razidin, Serdang, anak 7 tahun

Masalah perut kembung dan cacing anak lelaki saya yang berusia 7 tahun sudah sembuh kerana habbatus sauda. Saya memberinya sebiji sehari kapsul minyak Baraka.

 

7.Cik Azlina, Klang, 25 thn

Saya mengalami alahan yang teruk kerana makanan laut. Tangan saya akan membengkak, mengelupas dan menanah dan ini amat tidak selesa dan memalukan. Namun saya akhirnya sembuh setelah mengamalkan habbatus sauda. Kini saya boleh menikmati makanan laut kegemaran saya - syaratnya, ambil 2 biji habbatus sauda setengah jam sebelum makan makanan laut (untuk mengaktifkan fungsi anti histamin habbatus sauda)

 

8.Encik Muhamad, Kuala Selangor, 45 thn

Saya berpuas hati ianya memberi saya tenaga yang bagus untuk hubungan dengan isteri. :)

 

9.En Azli, Ampang, 28 thn

Saya mudah demam dan mengidap sinus (hidung sensitif). Setelah mengamalkan 3 bulan saya tidak pernah lagi didatangi demam atau selsema seperti dulu (setiap bulan sakit).
 
10. Zam
salam.saya nk kongsi ckit tentang HS ni.saya dulu mengalami masalah kahak yg banyak .ade member syorkan HB ni pd saya.saya cuba lh sbotol.lama kelamaan kahak saya tiada lagi. alhamdullillah..!
11. ZZzz
assalamualaikum
saya ingin berkongsi pengalaman.. 5 bulan lepas, saya disahkan fibroid akibat kedatangan haid yg diluar waktu normal. setelah berjumpa dengan doktor pakar, saya mula mencari makanan kesihatan yang asli yang boleh mengawal hormon saya (fibroid berkait dgn hormon) dan saya terbaca berkenaan HB… Alhamdulillah setelah mengamalkan softgel HB baraka yg dibeli di xxxxxxx, haid saya telah normal dan saya sihat….setelah beberapa kali mendapat tanda2 ingin selsema dan batuk, tetapi tanda2 tersebut hilang begitu saja…alhamdulillah…
untuk makluman, pada awal pengambilan mmg saya mendapat simptom2 yang kurang selesa..setalah beberapa hari pengambilan, simptom beransur hilang..
 
12.Anamuna
assalamu’alaikum,
saya juga ingin berkongsi manfaat yang sangat besar kpd kesihatan saya tentang habbatussauda in.
1. Kesan Detox
Pada saya, Hb ini memulihkan sistem pencernaan. ia bertindak detox. selepas 3 hari mengambilnya dalam bentuk minyak sebanyak 2camca teh pagi dan malam 2 camca teh, saya dapati angin lama yang tersimpan dalam usus telah keluar, najis2 lama yang hiatm juga telah keluar, kemudiannya najis saya menjadi kuning bersih sepert najis bayi. saya sangat gembira dgn perkembangan ini. Tanpa perlau saya membeli bakteria baik dari farmasi untuk mendapatkan hasil yang sama. harga HB juga sangat murah jika dibandingkan dengan pemakanan detox yang lain di farmasi. malah ianya selamat dan halal + dapat pahala sbb ikut sunnah!
2. Imuniti bertambah
apabila sistem pencernaan telah pulih, najis2 dan kotoran terlonggok dalam usus telah dikeluarkan,. hasilnya usus akan bertindak dengan efisien dan dapat menyerap segala gizi/ zat2 yang diambil dari pemakanan seharian dengan lebih tinggi. maka, badan akan mendapat zat yang cukup.
badan juga akan membina sistem imun melawan sebarang jangkitan/ melawan penyakit. semua ini adalah hasil dari usus yang sihat. apatah lagi jika diambil bersama madu. (madu bertindak sebagai booster terhadap mana2 herba utk bertindak kerana ia mempunyai sejenis zat kalau tak silap saya potassium yang membantu menyerap zat2 lain dgn lebih baik. malah madu itu sendiri mempunyai pelbagai zat yang memebantu tubuh mendapat gizi yang cukup bagi memebentuk sistem imun dan menyembuhkan penyakit.) -Benarlah Rasulullah, dan benarlah Al-Quran.
3. zat2 lain dalam habbatussauda
selain memperbaiki sistem pencernaan, Hb juga telah terkenal dengan pelbagai zat lain yg sangat bermanfaat. saya kini tidak mengantyuk lagi, kerja semakin mudah untuk fokus, berat badan turun, jarang demam/batuk/selsema walaupun org sekeliling mengalaminya. Alhamdulillah.
5. Beri pada anak
Secara peribadi, saya juga letakkan setitis/ 2 titis minyak HB kedalam botol susu anak2 saya berusia 2 tahun dan 4 tahun. alhamdulillah, angin keluar dan najisnya menjadi lembut.
6. Habbatussauda bentuk serbuk
saya juga pernah ambil Hb dlam bentuk serbuk. kesannya lambat sedikit berbanding bentuk minyak. jika angin banyak dalam perut, kalau ambil Hb dlm bentuk minyak ; kensannya sgt cepat/ hampir serta merta angin keluar lebih kurang 5-30 minit akan nampak kesan angin keluar. tetapi jika bentuk serbuk mengambil masa 5-7 jam baru angin keluar.
pada permulaannya, saya mngalami sedikit sembelit jika ambil HB dalam bentuk serbuk. Tetapi akan pulih setelah seminggu pengambilna serbuk HB. Bagaimanapun, jika ambil dlm bentuk minyak, tiada masalh ini langsung pd peringkat awal. terus saja proses penyembuhan boleh nampak. apa yang saya nampak, ia perbaiki pencernaan saya yang memebawa effect kesihatan tubuh menyeluruh saya dapati.
terlalu banyak kelebihan HB ini. apatah lagi jika digabungkan dengan madu asli, minyak zaitun & minyak kelapa dara.
kalau takda sakit apa pun, cubalah amalkan, niatkan kerana ikut apa yang Rasulullah cakap, pasti berkat. Yakinlah apa yang dicakap oleh NAbi, apa yang baginda buat dan amalkan, apa yang baginda makan, pakai, guna.. dan lain2.. itulah yang terbaik. sebab Rasulullah lah manusia terbaik di alam ini. Apa yang Baginda ucapkan, semuanya datang dari Allah, Yang Mencipta kita semua dan alam semesta serta segala isinya.
wallahua’lam.
13. Ida
salam,..saja nk berkongsi pengalaman kesan dari pengambilan habbsatus sauda..sebelum ni saya ada masalah kesihatan, selalu demam, sakit tekak yb berterusan akibat tonsil,sukar tidur disebabkan stress kerja dan degup jantung yang kadang-kadang x menentu..tapi setelah mengamalkan habbatus sauda selama lebih kurang 4-5 bulan, kesihatan bertambah baik,,imuniti badan bertambah kuat dan jarang sekali dmam..dan yg paling meggembirakan sya dapat tidur dgn nyenyak setiap malam..syukur alhamdulillah..tp sekarang saya berhenti dri mengambilnya sbb tngah pregnant dan bercadang utk sambung makan selepas bersalin…mmg sangat berbaloi dgn harga yg murah tp menjamin kesihatan yg baik..
14. Nora
Salam
Saya Nora dari Muadzam. Dua bulan sebelum ini saya mengalami alahan yang teruk. Muka bengkak2, gatal dan merah2 jika saya termakan sebarang makanan laut yg tidak fresh, ayam, telur, ikan bilis, ikan tongkol. Saya terpaksa bergantung kpd ubat penahan allergik utk mengelakkannya daripada melarat. Saya juga telah mencuba bermacam2 ubat yg ada di pasaran tp ianya hanya berkurang dan bertahan utk sementara sahaja sehinggalah sya terbaca artikel saudara di laman web ini. Saya mula mengambil minyak habbatus suada dalam migguyg lepas..dan pada hari semalam sy menerima jemputan makan tengah hari dari teman sepejabat yang akan berpindah kerja ke UAE. Dlm jamuan tersebut sy telah memakan seekor udang yg agak besar….dan alhamdulillah tiada sebarang kesan allergik yg timbul…sehingga hari ini allergik sy belum dtg menyerang wpun sy memakan telor dan ayam. Saya yakin saya sudah menjumpai penawarnya. terima kasih saudara atas info yg amat berguna ini.Saya betul2 rasa sangat bersyukur.